جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

آیین تجلیل از کارکنان برتر شرکت عطرین‌نخ در سال 1402 برگزار شد

آیین تجلیل از کارکنان برتر شرکت عطرین‌نخ با حضور دکتر شیرمحمدی، مدیرکل امور اقتصادی استانداری قم، مهندس انتظاری مدیر بانک صادرات استان قم، مهندس حقیقی مدیر بانک رفاه کارگران استان قم، اعضای هیات‌مدیره و کارکنان شرکت عطرین‌نخ در تالار پذیرایی کهکشان غدیر قم برگزار شد.

در آیین تجلیل از کارکنان برتر شرکت عطرین‌نخ، حاج محمدرضا مقدم، پدر معنوی شرکت عطرین‌نخ، از همراهی و حضور موثر تک‌تک همکاران در طی سال‌های فعالیت شرکت تقدیر کرد.

در بخش دیگری از این مراسم، محمد مقدم رییس هیات‌مدیره و امیررضا دخانچی مدیرعامل شرکت عطرین‌نخ، گزارشی از دستاوردها و عملکرد یکساله این شرکت ارائه دادند.

در این آیین، با توجه به شاخص‌های ارزیابی عملکرد در رده‌های سازمانی مدیریتی، ریاستی، سرپرستی، کارشناسی، تکنسینی و اپراتوری و به منظور ارج نهادن به تلاش و تجربه کارکنان 21 نفر برتر انتخاب و معرفی شدند.

در بخش دیگری از این مراسم، کارکنان برتر در شاخص‌های تلاش و پشتکار، اخلاق و پیشنهاد برتر نیز معرفی شده و از آنان تجلیل به عمل آمد.

در پایان، با حضور مسئولان استانی و اعضای هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ؛ از کارکنان برتر این شرکت در سال 1402 با اهدای لوح و جوایزی تقدیر به عمل آمد.

د‌ر گروه صنعتی گلریز، همواره آنچه د‌ر مقوله منابع‌انساني اهميت د‌ارد‌، رويکرد‌ ويژه نسبت به موضوع کارکنان بود‌ه که منشا آن، مد‌يران ارشد‌ شرکت‌هاست

مسئولیت‌پذیری، یادگیری، همکاری گروهی، ارزش و اخلاق‌محوری، وفاداری سازمانی، مهارت و دانش تخصصی، آموزش و توانمندسازی کارکنان، ایمنی و بهداشت، تحلیل و حل مساله، خلاقیت و نوآوری و رعایت نظم و مقررات از جمله شاخص‌های ارزیابی کارکنان در رده‌های مختلف سازمانی شرکت عطرین‌نخ عنوان شد و مد‌يريت منابع‌انساني این شرکت د‌ر سال 1402 ‌فعاليت‌هاي ارزشمند‌ و شاخصي د‌ر حوزه‌هاي مختلف جذب و نگهد‌اشت کارکنان و به‌روزرسانی شاخص‌ها و معیارهای انتخاب کارکنان برتر داشته است.

آیین تجلیل از کارکنان برتر شرکت‌ عطرین‌نخ روز دوشنبه 21 اسفندماه با حضور مسئولان استانی، اعضای هیات‌مدیره و کارکنان شرکت عطرین‌نخ در تالار پذیرایی کهکشان غدیر قم برگزار شد.