جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

محمد مقدم، رییس هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ

اجرای فاز یک طرح توسعه، محصول تلاش همه کارکنان عطرین‌نخ است

محمد مقدم رییس هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ در آیین تجلیل از کارکنان برتر شرکت عطرین‌نخ که روز 21 اسفندماه سال 1402 برگزار شد، ضمن تقدیر از زحمات و تلاش‌های کارکنان این شرکت گفت: یک سال دیگر گذشت و روزهای متفاوتی را کنار هم تجربه کردیم، از همه عزیزانی که در طی این سفر 365 روزه، همواره توأم با مهربانی، یکدلی و همدلی در راستای تحقق اهداف شرکت تلاش خود را به منصه ظهور گذاشتند، قدردانی می‌کنم.

رییس هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ خطاب به کارکنان این شرکت، ادامه داد: کارکنان شرکت عطرین‌نخ، همواره در کسب تجربه، دانش و نیز ارتقای توانمندی‌های فردی خود، توانمندی‌های تیمی و نیز سازمانی عطش داشتند. همه ما چالش‌های بسیاری را پشت سر گذاشتیم، آزمون‌های سختی پیش راه‌مان بود و من نیز با شما این روزها را یک به یک زندگی و تجربه کردم و خوشبختانه با همیّتی که بین تمامی افراد این گروه و این خانواده وجود داشت، توانستیم بخش قابل قبولی از اهداف شرکت عطرین‌نخ را جامه عمل بپوشانیم.

محمد مقدم در بخش دیگری از سخنان خود افزود: بدون شک، ثمره این تلاش به زودی در فضای کاری همه ما، در فضای زندگی‌مان و در فضای اجتماعی‌ ما لمس خواهد شد و نتیجه این تلاش‌ها همگی به ثمر خواهد نشست.

رییس هیات‌مدیره عطرین‌نخ، مهمترین دستاورد سال 1402 را موضوع فاز یک طرح توسعه شرکت عطرین‌نخ دانست و گفت: فاز مطالعاتی این طرح، در شش ماهه دوم سال 1401 آغاز شد، در بهار سال 1402 دمونتاژ، مونتاژ و راه‌اندازی حداقل 37 دستگاه با همکاری همه کارکنان و به ویژه گروه فنی در زمان مقرر و با برنامه‌ریزی‌های انجام شده به انجام رسید؛ ادغام سالن‌های انبار و تولید و مسائل مربوط به تامین سخت‌افزاری سالن از کف‌سازی تا سیستم تهویه هوا، انتقال برق و نیز سیستم روشنایی و بقیه مسائلی که نیاز بود در سال 1402 به سرانجام رسید.

محمد مقدم در همین خصوص ادامه داد: پس از اتمام عملیات ترخیص برای ماشین‌آلات وارداتی، نصب و راه‌اندازی تجهیزات در زمستان سال 1402 با تلاش شما عزیزان آغاز شد و در بهار سال جدید شاهد راه‌اندازی اولیه دو خط تولید تکسچره خواهیم بود.

رییس هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ، در بخش دیگری از سخنان خود اظهار امیدواری کرد: به یاری خدا، پس از گذر از زمان تولید آزمایشی، هرچه سریع‌تر این خطوط تولید به راندمان و کیفیت مناسب و مطلوب خود خواهد رسید.

محمد مقدم در پایان سخنان خود ضمن اشاره به افزایش میزان تولید شرکت و طراحی، تولید و بازاریابی محصولات جدید، از تمامی کارکنان و واحدهای شرکت عطرین‌نخ که در تحقق این دستاوردها سهیم بودند قدردانی کرد.