جستجو کردن
بستن این جعبه جستجو.

بازدید معاون وزیر امور اقتصادی و داریی از عطرین‌نخ قم

معاون وزیر امور اقتصادی و داریی، با هدف بررسی وضعیت اعتبارات بانکی و اشتغال استان از شرکت عطرین‌نخ قم وابسته به گروه صنعتی گلریز قم بازدید کرد.

شرکت عطرین‌نخ که در سال 1393 تاسیس شده، تولیدکننده انواع نخ‌های پلی‌استر بوده و در سال ۱۳۹۴ به تولید انبوه رسیده‌است، این واحد تولیدی برای ۲۵۰ نفر اشتغال‌زایی انجام داده‌ که با اجرای طرح توسعه آن ۱۰۰ نفر دیگر هم در این شرکت مشغول به کار می‌شوند.

ظرفیت تولید سالانه عطرین‌نخ، حدود ۱۰ هزار تُن است که با اجرای طرح توسعه این میزان افزایش قابل توجهی خواهد یافت.

معاون سیاست گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی در حاشیه بازدید از شرکت عطرین‌نخ افزود: شکوهیه قم از شهرک‌های صنعتی فعال کشور است و وضعیت تولید و رشد آن بسیار امیدوارکننده است.

روحانی گفت: تلاش می‌شود شرکت‌های صنعتی با استفاده از تسهیلات تبصره ۱۸ بتوانند بخشی از نیاز مالی خود را تامین کنند.

وی ادامه داد: تسهیلات تبصره ۱۸ سال ۱۴۰۱ از مهرماه امسال آغاز شد و حدود ۱۷۰ هزار میلیارد ریال است و ۲ برابر این رقم نیز بانک‌ها پرداخت می‌کنند و پیش‌بینی می‌شود امسال حدود ۵۰۰ هزار میلیارد ریال تزریق شود.

در این بازدید که روز چهارشنبه 11 بهمن 1402 از شرکت عطرین‌نخ صورت پذیرفت، سیدعلی روحانی معاون سیاست‌گذاری اقتصادی وزارت امور اقتصادی و دارایی، مهدی فراهان، مدیر کل امور اقتصادی و دارایی استان قم، وحید آشتیانی سرپرست شرکت شهرک‌های صنعتی، اسفندیار دریکوندی مدیرکل گمرکات، حسین نیروبخش مدیرکل امور مالیاتی، حسین آرشید مدیر بانک صنعت و معدن در استان قم به همراه جمعی دیگر از مدیران استان و نیز امیررضا دخانچی مدیرعامل و مدیر امور کارخانه و حجت‌اله غلامی عضو هیات‌مدیره شرکت عطرین‌نخ و سیدمحمدحسین جنابان مدیرعامل و سیدعلی زهرایی مدیر امور کارخانه شرکت کیمیاپلی‌استر حضور داشتند.